Centrum pro objevitelský způsob výuky, nejlepší místo pro děti

Základní škola, Starodubečská 413

Starodubečská 413, Praha 10 - Dubeč, 107 00

tel: 272 701 838

reditel@zsdubec.cz
272 701 838

Anglie očima dětí

30.04.2013 10:24

Všechno začalo dne 25.4.2013, kdy jsme dali u autobusu rodičům pápá, nastoupili a vyjeli. Cesta nás vedla skrz Německo, Belgii, Nizozemí a Francii. Ve Francii jsme se nalodili na trajekt a po hodině a půl plavby, jsme se dostali opět na pevninu. Tentokrát už ale na levou stranu.
Naši páni řidiči nás dovezli do Brightonu, kde naší první zastávkou byl Sea Life (mořský svět). Po mořském světě jsme se šli podívat na Brighton pier (molo dlouhé přes 500m. s     pouťovými atrakcemi). Okolo poledne nás paní průvodkyně zavedla do Royal pavilionu. Poté nás čekal menší rozchod. Po rozchodu paní průvodkyně zavelela a my šli k vile, kde bydlela rodina Harrisonových. Prolezli jsme jí skrz na skrz a opět směrem k autobusu. U autobusu už na nás čekaly hostitelské rodiny. Odvezli nás, dali nám večeři a my šli spát.
Druhý den ráno, na určených meeting pointech, nás páni řidiči nabrali a my jeli směr Hastings. Kousek o pobřeží byly Pašerácké jeskyně, do kterých jsme se také podívali. Odpoledne nás cesta zavedla k útesům Beachy Head. Procházka po útesech, dlouhá cca 5km, nám velice prospěla.  Unavení jsme se opět vrátili do rodin.
Třetí den ráno-směr Portsmouth. V Portsmouthu nás pustili do dvou lodí- HMS Victory a HMS Warrior. Koukli jsme se i do muzeí námořnického stylu. Odpoledne nás nalodili a vyrazili jsme na projížďku. Byly nám představeny lodě z celého přístavu. Večer nás naposledy pohostily rodiny.
Čtvrtý a poslední den před návratem domů byli všichni natěšení na LONDÝN.  Když jsme dojeli, ohromil nás Big Ben a Westminterský palác, kolem kterého jsme prošli přímo do metra. Baker street ,naše výstupní stanice. Nachází se tam, muzeum voskových figurín-Madame Tussaud, ve kterém jsme viděli figuríny mnoho známých herců, hereček, zpěváku, zpěvaček, sportovců a i královské rodiny! Vyfotili nás snad s každým a pak nás paní průvodkyně zavedla na náměstí kapitána Nelsona. Z náměstí jsme šli k Buckinghamskému paláci, pak přes park a kolem Big Benu na London Eye. Jedno kolo nám zabralo půl hodiny a pak v 21:00 londýnského času nás čekal autobus směrem domů.
Anglii jsme si velice užili, počasí nám přálo, a myslím že lepší parta se tam sejít nemohla. Moc se nám tam líbilo! Přivezli jsme si mnoho zážitků a informací, samozřejmě i suvenýrů na památku.

Vyprávění o Anglii napsala za všechny Hana Kohoutová z 9. Třídy.